L’Auberge du Cellier és l’encant d’una antiga mansió i habitacions que aspiren a la tranquil·litat al cor del poble de Montner, un poble situat a les vinyes dels la D.O Côtes du Roussillon Villages. En aquest paradís de pau, el xef i el seu equip ofereixen una cuina elegant i sincera i saben combinar-la amb una beguda local excepcional.

L’Auberge du Cellier és l’encant d’una antiga mansió i habitacions que aspiren a la tranquil·litat al cor del poble de Montner, un poble situat a les vinyes dels pobles de Côtes du Roussillon. En aquest paradís de pau, el xef i el seu equip ofereixen una cuina elegant i sincera i saben combinar-la amb una beguda local excepcional.
Situat en un poble petit, tranquil i remot, l’Auberge du Cellier s’assenta allà, a la cantonada d’un carrer en ascens /que fa pujada en una antiga mansió. De cara, un celler privat, al costat, un altre. A baix d’el carrer, el celler cooperatiu …. Passegeu per la calma de les vinyes. Inhala respira l’aire pur que perfuma la calor afruitada de les nits catalanes. I després, a la nostra taula, nodriu-vos de gastronomia sincera, a la qual tindrem molta cura de combinar amb una beguda local i excepcional. Aquí, abunden. Tot el que heu de fer és estendre el got. Les nostres àmplies habitacions tenen aire condicionat, estan equipades amb dutxa, lavabo, pantalles planes amb paquet TNT i accés gratuït a wifi.
L’agost del 2002, vam reformar Cal Gual que era un antic paller.Consta d’una entrada comuna amb Cal Gol (...)
Casa datada del 1067 restaurada distribuïda en dos apartaments rurals independents amb vistes immillorables daigua i muntanya. A prop d (...)