Le Brasilia és un càmping de 15 hectàrees situat a Canet-en-Rosselló, en una gran zona verda envoltada pel mar Mediterrani i un riu (el Têt). . Oferim als nostres clients allotjament de gamma alta i parcel·les espaioses i enjardinades. També disposem de molts serveis com un restaurant, balneoteràpia de spa, una zona aquàtica de 6000 m² en els colors de les Seychelles, diverses activitats i entreteniment, vespres … La Brasília és una autèntica fàbrica de records, gràcies a la qualitat de les seves infraestructures. , la seva ubicació però sobretot l’amabilitat i la professionalitat del seu personal.

Bed and Breakfast amb 4 habitacions clàssiques i una caravana American Airstream en un parc de 5.200 m2 amb piscina, sauna (...)

Allotjament turístic classificat de 3 estrelles, amb 2 dormitoris amb capacitat per a 4 persones. Allotjament independent amb jardí privat tancat i (...)