Cases Artigues està situada al pintoresc poble d’Os de Civís que te accés a través del Principat d’Andorra. És un allotjament rural independent (A.R.I.), formant part del Turisme Rural de l´Alt Urgell ( T. R. A. U. ) És una casa de pedra, fusta i llosa classificades amb 3 espigues. «Cases Artigues disposa de tots els serveis i comoditats per 10 persones. Consta de saló – menjador amb xemeneia, cuina totalment equipada, 3 habitacions dobles, 1 golfes amb 4 places, 3 quarts de bany, un lavabo, quart de rentar, calefacció central i aigua calent
El Refugi Cortiuda és un refugi de muntanya particular situat al poble vell de Corriuda (Peramola). Va iniciar la seva (...)
Tres apartaments de quatre places cada un, amb dos habitacions, bany, cuina i menjador amb llar de foc. Totalment equipats.